czwartek, 14 lipca 2011

wywiad z Kathy Beth Terry:

Czy jesteś nadal fanką Rebeccki Black po tamtej imprezie oraz czy w ogóle lubisz jej piosenkę „Friday”?
Tak! Rebecca ma wspaniałe wyczucie stylu. Zaprojektowała dla mnie suknię leśnej księżniczki, którą założę na spotkanie z ludźmi odtwarzającymi sceny z filmów na żywo. Jestem taka podekscytowana kiedy tylko słyszę jej piosenkę w radiu! Dzięki temu hitowi wiem co tak naprawdę znaczy dobrze się bawić w piątki.
Jak wykorzystujesz swoją nowo-nabytą popularność?
Najbardziej do kontaktowania się z ludźmi online o podobnych zainteresowaniach. Nigdy nie przypuszczałam, że jest tyle ludzi, którzy grają w sudoku oraz badają układ słoneczny jak ja. Wymieniłam się też niedawno maskotkami Weenie Baby z innymi.
Jacy są Twoi muzyczni idole i co lubisz w nich najbardziej?
Hanson oraz Sugar Ray, ponieważ oba zespoły mają NAPRAWDĘ ładniusich liderów. Również Katy Perry jest wspaniała. Miałyśmy niezły ubaw razem na scenie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz