niedziela, 24 lipca 2011

Katy Perry- blond włosy?

Ostatnia fotka Katy Perry, którą znalazłam kilka minut temu zaszokowała mnie! Katy ma na niej blond włosy! Co prawda gwiazda pisała na swoim koncie na Twitterze, że ma zamiar zmienić jeszcze raz swój kolor włosów z rudości na "sekretny kolor", ale w poprzednim poście pisałam już na temat tego koloru! Oczywiście domyślałam się zmiany z rudych włosów na blond po tych trzech tygodniach, o których też pisała Katy! Szkoda, wielka szkoda , że Katy jest teraz blondynką! Czy wy też wolicie ją w ciemnych włosach?! Jeśli tak, to proszę o zatwierdzenie tego w komentarzach bloga, a może uda nam się namówić wokalistkę na zmianę koloru!

                        Tak wyglÄ…daÅ‚a Katy 4 dni temu!!!

      A tak kilka lat temu...
Którą fotkę wybieracie? Ja zdecydowanie tą z czarnymi włosami! Katy wygląda tam wyraźniej!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz