sobota, 1 października 2011

Katy o 6 singlu:

Jestem tak zadowolona z wyboru piosenki „The One That Got Away” na mój szósty singiel, ponieważ ta piosenka pokazuje zupełnie inną stronę mnie, której nie pokazywałam we wcześniejszych singlach promujących płytę.
Myślę, że każdy może czuć związek z tą piosenką. Ona opowiada o tym, jak obiecujesz komuś być przy nim na zawsze, ale w pewnym momencie czujesz, że nie jesteś w stanie się z tego wywiązać. To słodko-gorzka historia – mam nadzieję, że słuchający jej będą mogli wyciągnąć z niej coś dla siebie, dzięki czemu nie stracą kogoś ważnego.

To wypowiedź Katy na temat wyboru 6. singla...a przy okazji wejdźcie też na oficjalną stronę piosenkarki,aby zobaczyć nowy wystrój,a także możliwość kupna The One That Got Away!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz