sobota, 15 października 2011

Dzień pytań i odpowiedzi!

Witajcie! Otóż dzisiaj kilka czytelników naszego bloga zadało mi nurtujące ich pytania. W pierwszych dniach kiedy stworzyłam bloga obiecałam pisać dla Was "specjalne posty",w których zamieszczę Wasze pytania. Oto i Wasze pytania:

  • Czy Katy Perry ma rodzeństwo?
Tak, Katy ma starszą siostrę- Angelę Hudson i młodszego brata,o którym jednak nic nie wiadomo.
  • Czy Katy wydaje nową płytę?
Krążą plotki, iż Katy szykuje nową płytę,jednak nie potwierdzono tej informacji!
  • Czy Katy ma własne kolekcje kosmetyków?
Owszem, Katy wydała kolekcję lakierów dla amerykańskiej firmy O.P.I. oraz skomponowała 2 zapachy perfum,w tym nowe- MEOW,które podobno ukażą się jeszcze w tym roku.
  • Gdzie mogę porozmawiać z Katy?
Najczęściej Katy pisze z fanami na swoim koncie na Twitterze, choć gwiazda posiada też konto na Facebook'u .
  • Kim jest mąż Katy?
Mąż Katy- Russel Brand jest komikiem i aktorem.
  • Jaki kolor włosów ma teraz Katy Perry?
Podobno Katy przefarbowała włosy na różowo,do dzisiejszego występu w brytyjskim X-Factorze.


Mam nadzieję,że Wam pomogłam ;)  Jeśli nurtują Was jakieś pytania i szukacie odpowiedzi piszcie do mnie,a na pewno Wam pomogę :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz