wtorek, 24 stycznia 2012

DIY - Serduszko kalifornijskiej dziewczyny

Witajcie ! Otóż bardzooo dawno nie zaglądałam na bloga,a to wszystko przez natłok nauki. Ze względu na to,że moim postanowieniem noworocznym była cięższa praca na blogu,toteż zaczynam maleńkie zmiany,o których pisałam kilka dni temu. Dzisiejszą porcję postów zaczynam od DIY ! Cóż to takiego ? DIY z języka angielskiego "Do It Yourself" czyli nic innego jak nasze "zrób to sam" ! Dzisiejszym DIY będzie "serduszko kalifornijskiej dziewczyny" ( bo tak postanowiłam nazwać ów ozdóbkę; ) Do dzieła :

Potrzebne nam będzie :
-dobry klej do materiału (może być i inny,najlepiej silniejszy)
-fioletowa opaska do włosów
-brystol
-kilka sztucznych pasemek włosów
-fioletowa farba do włosów (w kolorze zbliżonym do opaski)

Najpierw zaczynamy od utworzenia najważniejszej części naszej ozdóbki - serduszka. Aby je stworzyć musimy wyciąć z brystolu 2-3 serduszka. Gdy już to zrobimy musimy je razem skleić (powinna utworzyć się grubsza warstwa serduszka) . Następnie musimy "pobawić" się sztucznymi pasemkami włosów obklejając tekturowe serduszko pasmami. Gdy już to zrobimy wystarczy tylko przytwierdzić serduszko do opaski i gotowe ;) Przepraszam,że nie zamieściłam pomocniczych zdjęć,ale niestety zniszczył mi się aparat ;(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz