sobota, 12 listopada 2011

Katy Perry: wywiad z "The Ellen DeGeneres Show"

Ellen: Ty i Russell musicie rozmawiać po nocach, ponieważ dużo podróżujesz. Zapewne często rozmawiacie przez telefon …
Katy: Tak, niestety. Tak naprawdę to widziałam się z nim wczoraj.
Ellen: Jaki okres nie widziałaś go najdłużej?
Katy: Dwa tygodnie. To najdłużej. Przez dłuższy okres niż ten nie byłoby już zabawnie.
Ellen: To naprawdę trudne. On jest uroczy. Uwielbiam go.
Katy: Dziękuję Ci. On jest MÓJ!

Ellen: Ok. Wszystko w porządku. Gratuluję Wam pierwszej rocznicy ślubu. Spędziliście ze sobą sporo czasu. Czy chcesz mieć rodzinę? Czy to jest sprawa, o której często rozmawiacie?
Katy: Tak. Chciałabym mieć dzieci. Uważam, że to jeden z powodów dla, którego bierzesz ślub. Szczególnie jeżeli chodzi o osobę z którą bierzesz ślub. Mylisz sobie wtedy „Ta osoba będzie dobrym partnerem, będzie dobrym rodzicem”. Nie jestem pewna czy to na pewno teraz. Poczekamy – zobaczymy.
Ellen: Chcesz mieć mnóstwo dzieci czy …
Katy: Jeżeli za pierwszym razem nie będzie boleć to będę je z siebie wypuszczać jedno za drugim.
Ellen: Będzie boleć. Słyszałam, że to boli. Wszyscy w mieście mówią, że to boli.
Katy: Ohyda!
Ellen: Ale ludzie nadal to robią, więc …
Katy: No wiem!
Ellen: Mam nadzieję, że zaczniecie powiększać rodzinę, bo uważam, że oboje będziecie świetnymi rodzicami.
Katy: Dziękuję.
Ellen: Mamy dla Was prezent z okazji rocznicy. Pierwsza jest albo „papierowa” albo „zegarowa”. My mamy zegar. Jest to specjalny zegar. To zegar z kukułką.
Katy: To Russell! Doskonale! To świetny prezent. Russell jest doskonałą kukułką.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz