piÄ…tek, 24 czerwca 2011

Wywiad dla lipcowego magazynu "Rolling Stone"

Pomiędzy próbami oraz trzy godziną sesją robienia makijażu, Katy zdradza, że niedawno przeszła polityczne przebudzenie:
Sądzę, że tym co napędza nasz kraj jest bank, pieniądze. Wiem, że to brzmi jak głęboki światopogląd, ale ja naprawdę powoli, ale na poważnie zdejmuję klapki z oczu. Kiedy byłam dzieckiem zadawałam pytania związane z moją wiarą. Teraz pytam o nasz świat.
Kontynuacja tematu polityki:
Myślę, że jesteśmy w dużej mierze zdesperowani, aby wprowadzać rewolucję w naszym sposobie myślenia. Naszym priorytetem jest sława, a życie czy zdrowie innych ludzi schodzi na drugi plan. Sama jestem częścią tego problemu. Gram w tą grę, aczkolwiek staram się ją zatrzymać. W każdym razie, choć nie próbuję analizować polityki to naprawdę wk*rwia mnie fakt, że Ameryka nie ma darmowej opieki zdrowotnej.
Trochę zajęło Perry, aby nie wstydziła się swojego ciała:
Zaczęłam siÄ™ modlić o piersi w wieku 11 lat. Bóg odpowiedziaÅ‚ na mojÄ… modlitwÄ™ wywiÄ…zujÄ…c siÄ™ jakieÅ› 100 razy, aż zaczęłam myÅ›leć: „Boże, przestaÅ„. Już nie widzÄ™ wÅ‚asnych stóp!”. Moje ciaÅ‚o potem byÅ‚o bardziej prostokÄ…tne. Nie rozumiaÅ‚am mojego ciaÅ‚a. KtoÅ› w szóstej klasie nazwaÅ‚ mnie ‘NosicielkÄ… gÅ‚azów’. Nie wiedziaÅ‚am do czego miaÅ‚yby mi być potrzebne takie piersi. Dlatego też zaczęłam obklejać je taÅ›mÄ…, Å›ciskać je. Jak dÅ‚ugo to robiÅ‚am? Prawdopodobnie aż do dziewiÄ™tnastego roku życia. I nie, na szczęście nie mam żadnych psychicznych urazów z tego powodu.
Katy jest pierwszym artystÄ…, który przez caÅ‚y rok miaÅ‚ swojÄ… piosenkÄ™ w pierwszej dziesiÄ…tce listy „Billboard Hot 100″

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz