poniedziałek, 30 maja 2011

Styl Katy

Katy Perry od lat ceni charakter i design marki adidas Originals a teraz postanowiła dać temu wyraz, angażując się w najnowszą kampanię koncernu adidas – „adidas is all in”. Piosenkarka szczególnie upodobała sobie kolekcję stworzoną przez Jeremy’ego Scott’a, pełną charakterystycznych dla projektanta oryginalnych rozwiązań, wzorów, faktur i krojów.
Kiedy na backstage’u podczas kręcenia spotu reklamowego pojawiły się przeglądarki z najnowszą kolekcją Jeremy'ego Scott'a natychmiast było widać, że krzykliwy kostium z lycry o wzorze frytek to według Katy Perry najlepsza propozycja.

Piosenkarka wyjątkowo upodobała sobie kolekcję ObyO zaprojektowaną przez Jeremy’ego Scott’a. Zapytana, kto jest jej ulubionym projektantem odpowiada:
Jeremy Scott zawsze jest w grupie tych ulubionych. Jego projekty zobaczyłam po raz pierwszy kilka lat temu podczas imprezy zorganizowanej przez jeden z magazynów modowych, gdzie stał pop-up store z kolekcją JS. Totalnie zauroczyłam się jego pomysłami. Podeszłam do niego i przedstawiłam się nieśmiało…byłam wtedy jeszcze nastolatką, więc zżerały mnie nerwy…ale od tamtego spotkania Jeremy Scott jest jednym z moich ulubionych projektantów.
To, czego Katy szuka w modzie, a co jednocześnie definiuje kolekcje Jeremy’ego Scotta’a dla adidas Originals można zawrzeć w jednym słowie: eklektyzm. Katy Perry mówi o swoichmodowych inspiracjach w ten sposób:
Szukam mody w kulturze popowej, na pewno, musi być z humorem i przymrużeniem oka. Podpatruję też styl innych kobiet takich jak Bettie Page, czyli jednej z pierwszych pin-up girls oraz ikon mody: Daphne Guinness lub Agyness Deyn. Inspirują mnie także kreskówkowe postaci np. Wonder Woman lub Judy Jetson, czyli córka z Jetsonów. To co noszę musi być z poczuciem humoru, zwracać uwagę, ale jednocześnie być urocze i kobiece.”
Kolekcje Jeremy’ego Scott’a są pełne niebanalnych zestawień, zaskakujących rozwiązań, wzorów, materiałów. Motyw skrzydeł, pluszowe misie, cekiny, płomienie, panterka i moro to znaki rozpoznawcze aktualnej kolekcji ObyO Jeremy Scott. Projektant umiejętnie zestawił poszczególne elementy, pozwalając na dowolne stylizacje ludzi szukających oryginalności, dla których nadrzędną wartością są ich pasje.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz